fbpx

החזרי מס הכנסה

כיום עובדים רבים משלמים מיסים גבוהים בהרבה מהמס שהם צריכים לשלם בפועל, והם זכאים לקבל החזרי מס הכנסה. האם גם אתם יכולים לקבל? בדקו עוד היום בקלות ובמהירות האם אתם זכאים ותקבלו כסף בחזרה!

צוות המשרד
עו"ד, רו"ח, כלכלנים, שמאים ויועצי מס
מוניטין
20 שנות ניסיון
מטרה
החזרת הכספים עבור לקוחתינו
שכירים?
מגיע לכם כסף בחזרה!
בדיקת זכאות להחזר מס במהירות ובקלות
לקוחות
0
כסף שהחזרנו
0
החזר ממוצע
0
אומדן המיסים העודפים שמשולם על ידי הציבור בישראל מסתכם ב1 מיליארד ש"ח מדי שנה

משדרנו מעסיק צוות מקצועי של עורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס, כלכלנים ומתמחה בהחזרי מס הכנסה עבור שכירים. מטרתו העיקרית של של צוות המשרד היא להביא למיצוי זכויות מלא של לקוחותינו השכירים ולהחזיר להם כספים עודפים ששילמו למס הכנסה.

משרדנו בעל ניסיון של מעל 20 שנה והוא מספק מענה כולל ומקיף בתחום מיסוי והכל תחת קורת גג אחת.

צוות המשרד אמון על איסוף והפקת כל המסמכים הנדרשים והתהליך מתבצע באמצעותנו ללא צורך באיסוף מסמכים או בירקורטריה מצד הלקוח.

משרדנו רשום כמייצג ברשות המיסים וביטוח לאומי.

לקוחות מרוצים
0
כסף שהחזרנו ללקוחות
0
החזר ממוצע
0
אנחנו דואגים לכסף שלך
דוח מבקר המדינה קובע :
1 מיליארד ש"ח
אומדן המיסים העודפים המשולם ביתר מדי שנה על ידי הציבור - מיעוטם מגיש דוח להחזר המס ששולם ביתר
2 מיליון
כמות האנשים שרשות המס חייבת בגינם מס בשנים 2013-2019
3.6 מיליארד ש"ח
אומדן המיסים העודפים ששילמו אזרחים שאינם חייבים בהגשת דוח בשנים 2016-2019 .
670 מיליון ש"ח
אומדן גביית המס שנגבה ביתר 380,000 - מכ אזרחים שלא הגישו דוח להחזר מס בגין שנת 2014 שהתיישנה.
אל תוותרו על הכסף שלכם! דרשו אותו מהרשויות בתהליך מהיר ופשוט ללא צורך באיסוף מסמכים. הצוות המקצועי והמיומן שלנו כולל עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים ושמאים שיעשו את כל העבודה עבורכם, ללא צורך באיסוף מסמכים וניירת!
בדיקה ב4 שלבים פשוטים
שלב 1

מילוי שאלון קצר ומהיר לצורך בדיקת זכאות

שלב 2
בדיקת הנתונים

צוות המומחים יעבור על הנתונים ויעשה בדיקה מקצועית לבחינת הזכאות

שלב 3
שליחת דוחות

אנו מכינים את כל הדוחות עבורך ושולחים לרשות הרלוונטית

שלב 4
כסף!

קבלת הכסף ישירות לחשבון הבנק שלך!

הסיבות לקבלת החזרי מס הכנסה
החלפת מקום עבודה
הפסקת עבודה
תואר ראשון
תואר שני
מחלות שונות
הפסדים בשוק ההון
תשלום מזונות
נקודות זיכוי ילדים
חינוך מיוחד
משיכת קרן השתלמות
משיכת קרן פנסיה
משיכת פיצוים
שינוי בשכר
תרומות
ביטוח חיים
משלם מזונות

למה אני זכאי לקבל החזרי מס הכנסה?

אי מיצוי זכויות היא תופעה רווחת לפיה מי שזכאים להטבות מס וזכויות שונות אינם ממשים אותם באופן מלא. לכן, נוצר מצב שבו זכאים לקבלת החזרי מס הכנסה, משלמים מיסים גבוהים בהרבה מסכום מס שהם צריכים לשלם בפועל. זאת מפני שהם לא מודעים לזכאות זו. תופעת תשלום מס עודף, נפוצה מאוד בקרב העובדים השכירים בישראל כפי שיוסבר בהמשך.

כיצד נגבה מס הכנסה?

תשלום מס לפי הכנסות עובדים שכירים בישראל נגבה מכוח פקודת מס הכנסה [נוסח חדש], התשכ”א -1961. משטר המס שהחיל המחוקק קובע מס שיושט על הנישום באמצעות מדרגות מס שנתיות שמטרתם לקבוע שיעורי מס שיושטו לפי הכנסותיהם. כלומר, שיטת המס כפי שנקבעה באמצעות המחוקק בוחנת את מכלול הכנסותיו ונסיבותיו האישיות של הנישום ברמה שנתית. אולם, בפרקטיקה, שכירים בישראלים אינם מגישים דוח בסוף שנה אלא משלמים מס הכנסה בראיה חודשית. במצב דברים זה – גבית מס חודשית תגשים את כוונת המחוקק שקבע שיטת מס שנתית, אך ורק אם הכנסותיו ומאפייניו האישיים של הנישום היה ללא שינוי כלל במשך כל תקופת עבודותו.

פער בין כוונה לגביה

שיטת גביית מס הכנסה נשמעת נכונה על הנייר, אך בחיים האמיתיים אנו רואים שונים בינה לבין הגביה עצמה. כל שכיר יודע שהחיים דינאמיים ומרביתם עוזבים עבודה, יוצאים לחופשות לידה, מושכים קרנות השתלמות, משכורתם משתנה מעת לעת והם עובדים במספר מקומות עובדה במקביל ועוד. לפיכך, הפער בין כוונת המחוקק להחיל משטר מס שנתי לבין פרקטיקת גבית המס החודשית שנהוגה הוא שמשפיע על ההפרשים בין המס שמשולם בפועל לבין מס האמת שעל הנישום לשלם, והוא למעשה המחולל העיקרי לתשלומי מס עודפים בגובה מילארדי שקלים שמשולמים מדי שנה באמצעות ציבור השכירים בישראל. לשם כך, עובדים רבים בישראל מעוניינים לקבל החזרי מס הכנסה והטבות מס.

החזר מס הכנסה בעקבות מיסים עודפים

מדוע מגיע לכם החזרי מס הכנסה? ובכן, בדוח ביקורת שנתי של מבקר המדינה בעניין מיצוי הטבות המס ברשות המיסים משנת 2021 קבע מבקר המדינה כי אומדן המיסים העודפים המשולם ביתר מדי שנה על ידי הציבור נאמד בסך של 1 מילארד ש”ח. לפי חישובי רשות המיסים נכון לשנות המס 2016-2019, המדינה חייבת בכ- 2 מיליון מקרים סך כולל של 3.6 מיליארד ש”ח. עוד העלו ממצאי המעקב כי מאות אלפי משפחות ששילמו מס ביתר כלל אינן מגישות דוחות להחזר מס ולפיכך אינן ממצות זכויות. החזרי מס הכנסה יחזירו לכם את הכסף שמגיע לכם!

חובת הנישום לבקש החזרי מס הכנסה 

רשות המס אינה פועלת מיוזמתה כדי לוודא החזרי מס הכנסה לנישומים, ולמעשה לא חלה עליה חובה כזו. חובתו של כל נישום לבדוק בכל סוף שנה האם הוא זכאי לקבל החזרי מס הכנסה ובמידת הצורך להגיש דוח לרשות המיסים כדי לדרוש מה שמגיע לו. בהקשר זה כתב מבקר המדינה: ”גם כאשר היה בידי הרשות מידע בדבר פגיעה כספית באזרחים שלא מיצו זכותם, היא לא פעלה ביוזמתה להחזרת סכומים אלו, ולא הודיעה לאזרחים כי לפי נתוניה הם זכאים להחזר“.

נישום אשר לא יעמוד על זכותו ויבחן את זכאותו לקבל החזר מס עשוי לאבד את זכאותו בשל התיישנות ולהותיר את כספו בקופת המדינה.
דברים טובים אף פעם לא נעשים בידי אדם אחד. הם נעשים על ידי צוות של אנשים, ולנו יש צוות מנצח.
גבי משה
עורך דין ורואה חשבון
מתן משה
עורך דין ורואה חשבון
יוני כהן
כלכלן